Orangedotcom wint 2 Dutch Search Awards

Home » Blog » online marketing events » Orangedotcom wint 2 Dutch Search Awards

Op 24 november was de uitreiking van de Dutch Search Awards, waarbij excellentie in de Nederlandse search markt in de spotlights werd gezet. Tijdens een feestelijk evenement in Amsterdam werden de awards voor de beste campagnes en bureaus uitgereikt door niemand minder dan Victoria Koblenko.

Orangedotcom was maar liefst 4 keer genomineerd voor o.a. ‘beste mobile campagne’ en ‘beste agency.’ Voor deze beide belangrijke categorieën zijn we ook in de prijzen gevallen.

Dutch Search Awards 2016

Beste agency medium
De vakjury verkoos Orangedotcom als “beste agency medium”, dat wil zeggen dat we het beste middelgrote bureau in Nederland zijn. En daar zijn we enorm trots op!
We hebben de afgelopen jaren enorm hard gewerkt met het hele team en hebben altijd een hele sterke focus op kwaliteit en innovatie. Deze award is een kroon op ons werk en laat zien dat we dit ook daadwerkelijk toepassen en uitdragen. Door het gebruik van slimme tools en een creatieve insteek van campagnes, zijn we in staat om continue de beste resultaten te behalen. We zijn niet het grootste bureau in Nederland, en dat willen we ook niet, maar wel één van de beste.

Dutch Search Awards 2016

Beste mobile campagne
Voor campagne de Nationale Fiets Telweek mochten we de award voor ‘beste mobile campagne’ in ontvangst nemen. Deze innovatieve campagne was erop gericht dat zo veel mogelijk mensen in Nederland de app zouden downloaden, en zo zouden meedoen aan het nationale onderzoek over het gebruik van de fiets. In totaal zijn er ruim 2.000.000 kilometers geteld, dankzij alle downloads van de app en geregistreerde fietsritten.

Dutch Search Awards 2016

Over Dutch Search Awards
In Amerika en Engeland bestaan deze awards al wat langer, maar in Nederland is dit jaar de primeur en worden uitzonderlijke cases op het gebied van search marketing in de spotlight gezet. Een mooie kans voor bureaus om hun beste werk en toepassingen te laten zien en erkenning en waardering te krijgen op het gebied van slimme toepassing van zoekmachine marketing.

De vakjury heeft alle ingezonden cases op het gebied van zoekmachinemarketing beoordeeld op de formulering van de strategie, de resultaten, budget en man-uren, creativiteit en onderscheidend vermogen, het gebruik van technologie, de koppeling van verschillende kanalen en de schaalbaarheid van de oplossing. Voor meer informatie over de awards: https://dutchsearchawards.nl.

Relevante diensten

Meer lezen over dit onderwerp? Bekijk onze relevante diensten.

Reageren