Zoekmachine Adverteren SEA

Zoekmachine Adverteren (SEA)

Online zichtbaarheid vergroten

ROI en conversies verhogen

Meer relevante bezoekers

Zoekmachine Adverteren

“Zoekmachine adverteren (SEA) is één van de snelste, meest flexibele en kostenefficiënte manieren om uw potentiële klanten online te bereiken.”

Zoekmachine Adverteren

Het inkopen van advertenties in zoekmachines op voor u relevante zoekwoorden wordt verstaan onder zoekmachine adverteren. U adverteert dus alleen op woorden en posities die voor u relevant zijn. Omdat Google in Nederland verreweg de grootste zoekmachine is maken bedrijven gebruik van Google AdWords. Google AdWords is hét online kanaal om op een snelle manier en kostenefficiënt resultaat te boeken.

Google AdWords

Het voordeel van zoekmachine adverteren, ten opzichte van zoekmachine optimalisatie, is de snelheid, flexibiliteit en de controle over de campagnes. Als wij een Google AdWords campagne opzetten, staat uw website daarna vrijwel in de zoekresultaten. Korte campagnes of acties kunnen makkelijk toegevoegd worden en uw bepaald zelf de volledige weergave van de advertentie, terwijl u bij SEO vaak afhankelijk bent van het Google algoritme.

SEA

Het inkopen van verkeer op basis van zoekwoorden in zoekmachines (SEA) is voor veel bedrijven één van de belangrijkste kanalen online. De aandacht voor kwaliteit en relevantie van de bezoekers is altijd bepalend voor het resultaat. Het grote voordeel is dat u alleen betaald voor resultaat; wanneer er iemand op het resultaat klikt. Daarnaast kan met SEA zeer goed lokaal geadverteerd worden en bereikt u alleen de relevante doelgroep, die op zoek zijn naar uw product of dienst.

Hoog in Google

Iedereen met een website, kan hiervoor adverteren via Google AdWords. Het voordeel is dat je in korte tijd bovenaan kan komen in de zoekresultaten van Google, en hierdoor veel extra verkeer naar je website krijgt. Daarnaast is het resultaat van zoekmachine adverteren volledig meetbaar en kan hierop gestuurd worden. Zo weet u altijd wat een campagne kost, maar ook wat deze oplevert.

Hoe werkt het?

Google AdWords maakt gebruik van het Pay-per-click (PPC) systeem. Dit houdt in dat de adverteerder pas moet betalen voor zijn advertentie als er daadwerkelijk op zijn advertentie wordt geklikt. Het advertentiesysteem is gebaseerd op een veiling, dat wil zeggen dat je kan bieden op zoekwoorden. Woorden waar veel op wordt geboden, hebben een hoge prijs per klik. Als adverteerder kan je zelf bepalen wat het maximumbedrag is dat je wilt betalen per aangeklikte advertentie.

Doelen zoekmachine adverteren

Met zoekmachine adverteren van Orangedotcom kunt u meerdere doelen bereiken:

Het verhogen van het aantal geïnteresseerde bezoekers op uw website.
Het verhogen van de online zichtbaarheid binnen uw doelgroep.
Het verhogen van uw return on investment (ROI) en het aantal conversies op uw website.

 

Onze werkwijze

Voor Orangedotcom staat het behalen van een maximaal rendement op uw investering altijd centraal. Hier worden wij ook graag op afgerekend. De uitvoer en strategie om het maximale rendement te behalen, gaat volledig in overleg met de klant. Zo worden doelstellingen, budget, rapportage en evaluatie optimaal vastgesteld.

Door zoekmachine adverteren uit te besteden aan de specialisten van Orangedotcom kiest u voor jaren lange ervaring en profiteert u van onze kennis binnen verschillende markten waarin wij voor onze klanten succesvolle Google AdWords campagnes verzorgen.

Zoekmachine Marketing
Zorg ervoor dat uw website goed vindbaar is met Zoekmachine Marketing.
Lees Meer
Web Analytics
Inzicht in de herkomst van bezoekers en prestaties van de website.

Lees Meer
Online Strategie
Een online marketing plan voor de lange termijn is cruciaal om uw doelstellingen te bereiken.
Lees Meer
Conversie Optimalisatie
Meer verkopen uit bezoekers door Conversie Optimalisatie.

Lees Meer
Interim Professionals
Tijdelijk extra online marketing expertise door één van onze specialisten.
Lees Meer
Training en coaching
Gericht intern kennis en vaardigheden opbouwen. Zowel basistrainingen als specialistische kennis.
Lees Meer