Dutch Search Awards

Blog

Dutch Search Awards 2020: 2 nominaties voor Orangedotcom

Dutch Search Awards

Dutch Search Awards

Feest! We zijn voor het vijfde jaar op rij genomineerd voor de Dutch Search Awards: dé vakprijzen in de Nederlandse digital marketing en search industrie.

Tijdens de eerste editie van de “DSA” in 2016 scoorden we maar liefst vier nominaties en twee awards en sindsdien zijn we ieder jaar genomineerd voor deze vakprijzen in de search & digital industrie. Ook dit jaar maken we weer kans op twee mooie awards. En daar zijn we erg blij mee!

Samenwerking met QWIC

QWIC ebikeDe case waarmee we dit jaar genomineerd zijn is een mooie samenwerking met één van onze favoriete klanten: QWIC. Met dit innovatieve e-bike merk hebben we de afgelopen jaren veel slimme online marketing campagnes gedaan om de naamsbekendheid te vergroten. Deze specifieke case was onderscheidend op het gebied van data oplossing en toonaangevende gepersonaliseerde creatie binnen een multi-channel strategie.

Vijf jaar op rij genomineerd

In de afgelopen jaren heeft Orangedotcom een aantal mooie awards mee naar huis mogen nemen, waaronder twee keer de meest begeerde award voor ‘beste agency.’ Ook in 2020 doen we weer mee in de top van de Nederlandse digital marketing bureaus en zijn we genomineerd in de categorie ‘Beste Branding & Display campagne’ en ‘Beste Full Funnel campagne.’

 

Dutch Search Awards

Twee keer genomineerd 

Op 10 december 2020 worden de winnaars bekend gemaakt. Orangedotcom is dit jaar genomineerd voor de volgende drie categorieën:

  • ‘Beste Branding & Display campagne’ – QWIC
  • ‘Beste Full Funnel campagne’ – QWIC

Dutch Search Awards 

De Dutch Search Awards zet excellentie op het gebied van Search Marketing in Nederland in de spotlights. Online marketingbureaus en professionals hebben ook dit jaar massaal cases ingezonden. De vakjury beoordeelt de ingezonden cases op basis van de strategie, budget, man-uren, creativiteit, onderscheidend vermogen, de koppeling van verschillende kanalen en de schaalbaarheid van de oplossing. Ook dit jaar was er weer een strenge selectie, maar daarom ook een eer om voor het vierde jaar op rij genomineerd te zijn.

In 2016 wonnen we de prijs voor zowel ‘Beste agency” als “beste mobile campagne’, in 2017 mochten we de award voor “Beste agency’ in ontvangst nemen en in 2019 voor ‘Beste gebruik van innovatie.’

Wij kunnen in ieder geval niet wachten tot de uitreiking van de Dutch Search Awards 10 december!