
Blog
Marktplaats automatiseert recent alle advertentieruimte

Marktplaats heeft recent aangekondigd alle advertentieruimte volledig en geautomatiseerd aan te kunnen bieden ongeacht het advertentienetwerk waaruit de adverteerders actief zijn.
Tot voor kort was de advertentieruimte nog verdeeld tussen Google, Improve Digital en directe campagnes. Dit laatste verdwijnt. Google en Improve Digital slaan nu met Marktplaats de handen in één. Het aanbod is nu niet meer gesegmenteerd, maar optimaal beschikbaar. Dit levert efficiëntie voordelen op voor Marktplaats vanuit aanbod, maar ook vanuit de adverteerdeer, aldus Marktplaats.
Tot voor kort was de advertentieruimte nog verdeeld tussen Google, Improve Digital en directe campagnes. Dit laatste verdwijnt. Google en Improve Digital slaan nu met Marktplaats de handen in één. Het aanbod is nu niet meer gesegmenteerd, maar optimaal beschikbaar. Dit levert efficiëntie voordelen op voor Marktplaats vanuit aanbod, maar ook vanuit de adverteerdeer, aldus Marktplaats.