Tony's Chocolonely

Blog

Tony’s Chocolonely kiest Orangedotcom

Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely en Orangedotcom gaan samenwerken om de missie van 100% slaafvrije chocolade nog dichterbij te brengen. Dit gaan we doen door de website beter vindbaar te maken in Google. Ook gaan we ervoor zorgen dat jij je favoriete chocolade nog makkelijker kan bestellen online. 

Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely

Wat gaan we doen voor Tony’s?

We gaan Tony’s helpen om beter vindbaar te worden op zowel het product als de missie in Nederland, Engeland, de VS, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. In ons land kent iedereen deze sympathieke chocolade, maar in het buitenland nog niet.

Michael Hardeman, strategy director Orangedotcom: “We vinden het fantastisch om voor zo’n mooi merk aan de slag te gaan. De naamsbekendheid is al heel groot, maar de online zichtbaarheid en vindbaarheid, kan zeker nog verbeterd worden.”

Het SEO-team van Orangedotcom gaat eerst aan de slag met een uitgebreide audit van de website en de “Choco-shop”, om alle verbeter mogelijkheden in kaart te brengen. Op basis daarvan worden de eerste adviezen opgesteld en maakt het SEO-team een roadmap voor de komende maanden. Belangrijk hierbij is dat de SEO-roadmap aansluit bij de projecten die het digital team van Tony’s Chocolonely sowieso in de planning had staan.

Behalve een SEO audit, behoren ook een CRO scan en UX advies tot de eerste werkzaamheden die we gaan uitvoeren.

Waarom Orangedotcom?

Tony’s Chocolonely was op zoek naar een bureau met veel kennis van SEO en content marketing. Het verhaal van 100% slaafvrije chocolade moet nog beter bekend worden bij iedereen. Want hoe meer mensen meedoen met de missie en het verhaal van Tony’s delen, hoe eerder 100% slaafvrije chocolade de norm wordt.

Een goed verhaal moet verteld en gedeeld worden. En dat kan bij uitstek online. Een goed verhaal is namelijk ook de basis van een solide content marketing strategie. En door slim gebruik te maken van SEO, wordt dit door zo veel mogelijk mensen gelezen.

Chiel Versteeg, digital marketing professional bij Tony’s Chocolonely: “Een eerdere samenwerking met Orangedotcom was de basis om opnieuw te kijken hoe we digitaal kunnen groeien. Na een eenmalige SEO audit, ben ik erg blij dat we nu structureel onze zichtbaarheid gaan verbeteren.”     

Naast de expertise op het gebied van SEO en content, is ook de internationale ervaring een belangrijke succesfactor voor deze online marketing samenwerking.

We kijken enorm uit naar de samenwerking! Let’s make the world of chocolate 100% slave free. 

Meer weten over onze digital marketing expertise en ervaring? Benieuwd hoe we je online zichtbaarheid en resultaten kunnen verbeteren? We staan te popelen om daarmee te helpen! Neem contact met ons op en we vertellen je meer. 

Samen de hoogste conversiestijging behalen?